Naikkan Trafik ke BLOG ANDA

Senang Je Kalau Nak Traffic

Nak traffic? nak pengunjung datang ramai kunjung blog? senang jer bro.. caranya kene pandai dengan penggunaan Keyword, tak semestinya kalau nak traffic kene follow atau BW yang sebanyak2nye. Pandai guna Keyword, pandai lah traffic datang. Keyword yang menarik adalah Keyword HOT, Keyword terbaru yang dicari-cari orang.. atau Keyword yang memang wajib dicari orang. Okeh kat situ ada beberapa jenis Keyword yang boleh dicube sebagai experimen.

Senang Je Kalau Nak Traffic

1.) Keyword HOT.
Jenis Keyword ni tergolong dalam KW (keyword) yang bahaya juga ^_^ maksudnye macam ni, perasan tak ramai blogger yang cube tarik pengunjung dengan tajuk2 entry yang HOT? contoh "ehh perempuan ni tak mati dilanggar" "ditusuk tapi tak mati?" "hantu di Puang Pinang" dan banyak lagi KW yang HOT. The problem adalah tajuk2 entry yang power tu tak best.

2.) Keyword Terbaru.
KW terbaru ni tergolong dalam KW tentang dunia2 artis, bintang bola sepak, dunia bola sepak, tentang fenomena dunia, contohnye KW yang biasanya digunakan, "Biodata Aron Aziz (xreti eja nama dia)" "Gambar hot ziana zain" "Fahmi diundang ke Liverpool" atau "Dunia bakal hancur besok!!" banyak lagi KW NEWS kat luar, macam2 boleh digunakan untuk tarik traffic.

3.) Keyword Pasti Dicari.
Entry lepas aku ada bahas sikit pasal KW jenis ni, secara umumnye KW jenis ni adalah berkaitan dengan PORNO. Contoh "Julia Perez hubungan intim dengan pemain bola Malaysia" atau yang lebih ketara adalah "Biodata dan Gambar Pelacur dunia" dan banyak lagi, malas nak tulis kat sini.. nanti Google cakap ape lak ^_^

Berkaitan dengan KW HOT, tajuk intry memang best dan confirm akan membuka mata para pengunjung untuk datang.. tapi terkadang yang aku tengok, drang saje je buat tajuk entry yang best padahal entry drang takdelah sehebat tajuk yang drang buat tu. Kadang2 yang lebih tak best, tajuk pasal hantu, tapi hantu nye takde pon.. kalau nak levih bagus, contohnye kite bahas pasal hantu, cube cari pendapat yang mematahkan pendapat adanya hantu. Tu lebih asyik.. 

Keyword tak semestinya kite letakkan di judul entry, KW boleh dimainkan di dalam Post. Itulah yang aku kata tadi, KW HOT, KW terbaru, KW wajib dicari orang.. Google akan detect blog yang ada KW2 macam ni, lebih KW wajib dicari orang. Tapi kene tahu, kite buat sesuatu yang boleh melalaikan orang lain, bala atas kite. Maksud melalaikan kat sini, bukan sesuatu yang ilmiah kemudian boleh melalaikan orang, itu kategori melalaikan jugak tadi boleh diatasi dengan diri sendiri. Ini jenis yang melalaikan kearah dosa, contoh satu entry tu bahas tentang dunia sex, gambar sex dan lain. Itu jelas melalaikan dan haram hukumnya.


SPIDERMAN TERJAH KE PAWAGAM

Read more: http://slumberblogger-freedownload.blogspot.com/2012/06/senang-je-kalau-nak-traffic.html#ixzz1yLyEInXJ

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...