'Saya Dah Berhenti Berlakon Dari Tahun 2016 Dan Joined Umno Bukan Untuk Projek Tekak Sendiri' - Dira



Setelah beberapa hari dikecam netizen kerana ucapannya di Perhimpunan Agong UMNO (PAU) 2o17, yang secara jelas dan terang menyindir rakan artis, Nur Fathia Latiff, Dira Abu Zahir tampil memberikan penjelasan.

"Saya sudah memilih untuk berhenti berlakon dari tahun 2016. Filem Kimchi Untuk Awak adalah filem terakhir saya. Walaupun saya masih diminta untuk teruskan kerja berlakon oleh kawan-kawan saya, keputusan saya tetap. Bukan sebab dah sendu," katanya di Twitter. 


Dira turut berkongsi gambar sebahagian dari teks ucapannya pada hari itu di laman Instagram dan Twitter.


Dalam masa yang sama, Dira juga turut menafikan penglibatannya dalam parti UMNO kononnya untuk projek tekak sendiri. 


"Nah, for those in the industry who thought I joined UMNO for project tekak sendiri only. FYI, I am still making noise about this until I will be called by the government to look into this matter. And I dot it for the love towards all of my friends in the industry," katanya. 

Dira juga menafikan dakwaan netizen kononnya dia membuka aib Fathia. 


"Saya tak buka aib dia. Dia dah buka sendiri dah sebelum tu. Live lagi and I thought you all pun enjoyed watching the video berkali-kali gak," katanya. 

Sumber: The Reporter

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...