VIDEO : Ucapan Lee Kwang Soo Buat Song Ji Hyo & Netizen Sebak



Seperti yang semua sudah tahu, rancangan popular Running Man akan berakhir pada tahun hadapan dan semestinya ia merupakan berita sedih buat peminat setia Running Man.
Baru-baru ini, Lee Kwang Soo menerima anugerah pencapaian terbaik pada Anugerah Hiburan SBS 2016.
Apa yang menjadi perhatian ialah ucapan Lee Kwang Soo yang membuatkan ahli Running Man yang lain rasa sedih dan sebak.

Song Ji Hyo ternyata tidak dapat menahan air matanya.
Rata-rata peminat Running Man juga meluahkan perasaan sedih mereka di media sosial dengan ucapan yang menyentuh hati dari si Zirafah ataupun Lee Kwang Soo.
“Saya tidak tahu macam mana nak bagi ucapan. Terima kasih saya ucapkan kepada semua krew Running Man yang bekerja keras untuk menjayakan rancangan tersebut.
“Suk Jin banyak mengajar saya erti kehidupan, Jea Suk banyak membantu saya hingga ke hari ini, Jong Kook banyak membantu saya dari segi mental, Haha dah macam keluarga saya, Ji Hyo, Gary dan Joong Ki. Saya sayangkan anda semua.”

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...